Translate

måndag 10 april 2017

Måndag

En riktig måndag och jag kände mig sådär helt oinspirerad av någon anledning som jag inte vet. Jag cyklade iallafall till Friskis & Svettis och körde cirkelgymet. Alltså idag blev jag så helt slut så jag nästan svimmade. När jag kom hem var Haralds son Fredrik hos oss med barnen Tuva och Alva och när jag satte mig med dom fick jag ett nytt konstigt svettningsanfall. Haha, det var jag som hade dom bästa värdena, blodtryck och puls när vi kollade igår.
Vädret var inte kul, vi hade lite svaga förhoppningar om att köra ut några dagar, men vi ångrade oss. Senare på dagen kom solen och då var det skönt på balkongen.


En tyst minut utanför kyrkan idag som det ju var i hela landet.


Jag har suttit lite vid scrapbordet och idag gick ingenting min väg, inget blev bra och jag börjar ifrågasätta vad jag håller på med. En väldans röra blir det, jag kan inte hitta mina saker och utanpå det välte jag ut en hel flaska klarblå mist. Då blev jag ännu tröttare..... 


Barnbarnet Jonathans Kalle som han fick av mig när han var liten. Nu är han tvättad och lagad och har fått en ny mössa som var borta. Han har mist ena handen, men alla är ju inte perfekta. Nu kan Alice få honom.

5 kommentarer:

  1. Åh, Kalle .... Jonathan fick honom när lillasyster skulle komma💕. Han har varit med om mycket, så det är inte så konstigit att han är lite ving och sne😜

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var så roligt att få honom i mina händer igen, Alice synade honom noga att inga hål fanns kvar! Kram

      Radera
  2. Hjälp vad du skräms med dina svimnings anfall❤️ Hoppas du mår bra nu... Oooohh!! Så kärt med den fina dockan!! Kul att den kommer till glädje igen ❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lågt blodtryck haha och det är ju bättre än högt! Kram

      Radera
    2. Tänk vi är lika även där!! 😂❤️

      Radera