Translate

torsdag 13 april 2017

Skärtorsdag

Ja så är påsken inledd, sen påsk i år och ändå är det såå kallt. Jag gick bara en liten promenad idag kombinerad med lite ärenden. Jag hade inte ens lust att gå ner till havet.


Siöcronaparken, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, den känns lite sådär faktiskt. Men, kanske det är så att vi måste ge den några år till. Jag tycker inte det känns som att den sköts så bra, halva parken är fortfarande täckt med löv, men det kanske ska vara så, löven ger ju skydd.





När jag kommit hem fick jag besök av barnbarnet Amanda med sin kille Alex. De hade missat bussen  till Ängelholm och fick vänta en timme på nästa. Det är alltid roligt att träffa dom.



Jag handlade lite blommor och planterade dom i gamla drinkglas och en kruka.


Mycket mer blir det inte denna skärtorsdag.



4 kommentarer:

  1. Tack för väntsalen till bussen/ Joel

    SvaraRadera
  2. Fint pynt med blommorna 💚💚💚 Mysigt att dom kikade upp till er en stund!!! Kram på dig!!

    SvaraRadera