Translate

torsdag 11 maj 2017

Veckans Skiss och Paper Issues

Jag börjar hitta nöjet igen med scrapbookingen, jag tror det är vädret som ställer till det haha! Hos Veckans Skiss denna veckan har vännen Anna gjort en lockande skiss som jag funderade på och visste inte riktigt hur jag skulle göra.


Till slut bestämde jag mig för en väldigt fri tolkning och använde ett mönsterpapper till alla dessa cirklar. När jag sedan höll på kom jag på att den layouten skulle passa perfekt till Paper Issues utmaning att bara använda mönsterpapper. Var fick jag det ifrån? Jag hittar det inte nu så det får vara. Jag har så svårt för att hitta i deras flöde.


De underbara pappren från Bella Blvd Make Your Mark, de blommorna fick bli de olika cirklarna, några remsor på det och symaskinssöm. Några små blommor till och med! Jag färgade in titeltexten och de små fåglarna som är i trä. Jag hittade ett gammalt foto från sonen Andreas och hans Ulrica på deras bröllops dag 2001, snart 16 år sedan!



4 kommentarer:

  1. Ååhhh!!! Jag dör!! Så härligt !! En alldeles ljuvlig layout och vad fina dom var!!! ❤️ Vet du den utmaningen hos PI var bara under några dagar då det var National Scrapbooking Day förra helgen. Den slutade i tisdags. Jag ska förklara vid tillfälle hur du lättare hittar bland utmaningarna!! Kram 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack för att du har gör dig besvär med att ringa och förklara för mig! Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Det är ett tag sedan och ändå som igår! Kram

      Radera