Translate

fredag 9 juni 2017

Studentdag

Nu visar jag studentkort, dom som har student har väl annat att göra än att kolla min blogg känner jag.


Först, dock visar jag Haralds bror Lasses 60-årskort som han fick i måndags. Han har börja måla akvarell och fick ett paket med olika saker från sina syskon. Då passade detta kortet där jag använde småbitar av akvarell som jag fick när jag var hos vännen Tina.


Kort till barnbarnet Kristoffer, papper från Bella blvd.


Till Kristoffers flickvän Annie, det har jag nog visat förut. Även där papper från Bella  blvd.


Kort till barnbarnet Amanda, papper från Jillibean.


Kort till Victor, beställning av dotter Mia, papper från Simple Stories.

Grattis till alla Studenter idag!


4 kommentarer:

  1. Jättefina kort. Måste vara jättekul att få studentkort med porträtt av dem själva på. Du är ju såååååå duktig såååå. Ha en bra helg. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det är ju mest kul! Kram

      Radera
  2. I'm back !!! ❤️ Åhh !! Detta behövde jag nu!! En massa härligt glada kort att vila ögonen på!!! Dom gör mig lycklig och alldeles säkert mottagarna också!! Tack för att du finns !!!! KRAAAM💚💚💚

    SvaraRadera