Translate

onsdag 2 augusti 2017

Bad igen

Jag övervägde mors om det skulle bli promenad eller bad. Båda delarna går väl bra tänker någon kanske, men det jag inte gör direkt på morgonen blir inte har jag lärt mig. Bada vill jag göra på förmiddagen innan alla ungdomar kommer och "tar över" bryggorna. Det får dom så gärna för mig, men jag tycker det är jobbigt att bada då. Istället kan jag bada och simma i lugn och ro utan att någon hoppar i rakt framför mig. Idag simmade jag ut till flotten och kunde dyka från den, härligt.



Hemma fixade jag middagen idag, ibland äter vi den mitt på dagen. I frysen fanns Pull Chicken som vi köpt på Lidl. Det var riktigt gott, kan vi köpa fler gånger. Jag serverade ris och sallad till, men egentligen skall det vara pitabröd.


Sonen Joel skrev på Facebook att det var invigning av deras nya veranda, det tog jag på allvar och jag och Harald cyklade dit med present. Haha, det var ingen, det hade blivit lite förhinder. Vi fick dock en trevlig pratstund och kaffe så det var roligt ändå.



2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Ni har härlig sommar!! Vill också ha lite mer värme!! Fast lika så bra att det är så här så jag kan scrappa utan dåligt samvete, haha!! Ha det gott min vän!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ändå nöjd med sommaren, men idag fullständigt vräker regnet ner, det är mycket varannandags väder. Kram

      Radera