Translate

tisdag 1 augusti 2017

Fusion Card Challenge

Ett kort idag, det första jag gjorde när vi kommit hem och då blev jag irriterad på mig själv. Det blev inte alls som jag tänkte. Jag gjorde det till ett särskilt ändamål och då blir det alltid svårt, vill att det ska bli fint också blir det inte det. Jag fortsatte direkt med en layout istället som jag blev nöjd med, tur annars hade jag nog packat ihop. Nog om det, jag utgick från en utmaning hos Fusion Card Challenge.



Inget mer går att säga om detta kort, jag hoppas ändå att mottagaren blir glad.

4 kommentarer:

  1. This is so fun and pretty! I love all the diffferent element!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄÄÄLSKAR det här kortet!!! Det gör mig glad ända in i hjärteroten !! Tack fina du!! KRAAAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men jag skulle velat gjort ett finare kort till dig! Kram

      Radera