Translate

tisdag 17 april 2018

Undran???

Inte mycket fungerar som det ska nuförtiden, snart får jag be om en demensutredning. Det är massor av saker, imorse skulle jag cykla ut till Strandbaden och använda elcykeln. Det var ju ett tag sedan och jag skärpte mig verkligen och försökte göra rätt. Först glömde jag cykelhjälmen och fick gå tillbaka och hämta den, när jag började cykla fungerade inte motorn. Det gick inte så jag sprang upp till Harald, "har du tryckt på knappen där vid sadeln?" Jag hade glömt att man slår på strömbrytaren! Idag hade jag behövt vantarna som jag lagt till sommarvila, jättekallt med en blöt dimma.


                               Jag hälsade på Hanna och barnbarnsbarnet Edith, så mysigt.


Hon är bara så go den lilla tösen.


Efter lunchen mötte jag barnbarnet Amanda och gjorde henne sällskap till tandläkaren.


Efteråt gick hon med mig hem och vi tog en fika med vars en kaka från fiket under oss.

Allt går i ett som ni förstår och det är ju så jag vill ha det!

2 kommentarer:

  1. Du är inte dement!! Du har bara lite för stora krav på dig själv att minnas allt trots en fullpackad agenda!! 💚😘 Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aahhh, jag vet inte om jag tror på dig haha! Men, kanske.... Kram

      Radera